

Як і всім членам індустрії обслуговування клієнтів, роздрібним працівникам доводиться миритися з великою кількістю неприємних покупців. Якимось чином їм вдається терпіти, бути добрим і тримати посмішку на їхніх обличчях – але є деякі речі, які ви можете зробити, які дійсно змусять їх розсердитися.
# 1. Прогулянка за п’ять хвилин до закриття.
Роздрібні робочі на ногах весь день, роблячи час закриття, дорогоцінним. Той, хто вальсує в магазин за п’ять хвилин до закриття і очікує, що зможе приміряти одяг, зробить своїм ворогом роздрібного працівника.
# 2. Руйнування купи складеної одягу.
Складений одяг відмінно, займає багато часу. А коли ви перевертаєте це все, продавцям доводиться перескладувати знову.
# 3. Мессінг з манекенами.
Роздрібні працівники повинні створювати і одягати манекени, тому вони не цінують, коли люди відчувають себе вправі їх переміщати або роздягати – і це відбувається частіше, ніж ви думаєте.
# 4. Попросити їх поміряти одяг для своєї дружини / подруги / сестри, тому що я дивлюся «ви в її розмірі».
Підсумок: це моторошно, і ви не повинні цього робити.
# 5. Знищення підгонки.
Ви не повірите, наскільки неприємні деякі з цих кімнат. Майте на увазі, що хтось (справжня жива людина) повинен їх очистити і намагатися залишатися якомога більш акуратним.
# 6. Нехай ваша дитина бродить безкоштовно.
У більшості роздрібних працівників є робота, тому вони не хочуть бути нянями. Не змушуйте їх робити це під час покупок.